ინტელის პროექტი
მშობელ მიწაში მიდგას ფესვები
კურსის რეფლექსია:
ინტელის კურსმა ,,პროექტებით სწავლება" საშუალება მოგვცა შეგვესწავლა ეფექტური და საინტერესო პროექტების შექმნა, რაც უფრო მრავალფეროვანსა და საინტერესოს გახდის სასწავლო პროცესს. უფრო ღმად გავეცანით საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში. გავეცანით Web.2.0 Tools. ვიმუშავეთ კვლევითი ფორმების შედგენაზე. დავხვეწეთ ბლოგზე მუშაობა.
პროექტებით სწავლება საშუალებას მოგვცემს მოსწავლეებს განვუვითაროთ მაღალი სააზროვნო უნარები, კრიტიკული აზროვნება და პრობლების გადაჭრის გზები, კომუნიკაციისა და სააზროვნო უნარები,
დიდი მადლობა ტრენერს ავთანდილ ცნობილაძეს ტრენინგზე მიღებული ცოდნისთვის.
მოსწავლის პრეზენტაცია
მშობელ მიწაში მიდგას ფესვები
კურსის რეფლექსია:
ინტელის კურსმა ,,პროექტებით სწავლება" საშუალება მოგვცა შეგვესწავლა ეფექტური და საინტერესო პროექტების შექმნა, რაც უფრო მრავალფეროვანსა და საინტერესოს გახდის სასწავლო პროცესს. უფრო ღმად გავეცანით საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას საგაკვეთილო პროცესში. გავეცანით Web.2.0 Tools. ვიმუშავეთ კვლევითი ფორმების შედგენაზე. დავხვეწეთ ბლოგზე მუშაობა.
პროექტებით სწავლება საშუალებას მოგვცემს მოსწავლეებს განვუვითაროთ მაღალი სააზროვნო უნარები, კრიტიკული აზროვნება და პრობლების გადაჭრის გზები, კომუნიკაციისა და სააზროვნო უნარები,
დიდი მადლობა ტრენერს ავთანდილ ცნობილაძეს ტრენინგზე მიღებული ცოდნისთვის.
მოსწავლის პრეზენტაცია
ტრენინგის მეშვიდე დღის რეფლექსია:
განვიხილეთ საშინაო დავალებები, გავეცანით მეხუთე მოდულს. ვისაუბრეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდზე. ვიმუშავეთ რამდენიმე მაგალითზე. შევქმენით ჩვენი პროექტის ფარგლებში გამოსაყენებელი ერთ-ერთი მეთოდის შეფასების რუბრიკა.
ტრენინგის მეექვსე დღის რეფლექსია:
გავეცანით და ვიმუშავეთ ბლოგზე მასალების ათვირთვაზე. გავეცანით ბლოგზე პრეზენტაციისა და ვიდეოს ჩაშენებას, პრეზენტაციის გამოქვეყნებას ლინკის ფორმით, youtube-დან ვიდეოს გამოქვეყნებას. გავეცანით ბლოგის დიზაინს, გვერდების დამატებას. სასწავლო კურსში გავეცანით მე-4 მოდულს, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შექმნასა და შეფასებას.
ტრენინგის მეხუთე დღის რეფლექსია:
ვისაუბრეთ ინტერნეტკავშირებზე, ტექნლოგიების გამოყენებაზე სასწავლო პროცესის აქტიურობისა და მიზნობრიობისათვის.
გავეცანით საავტორო უფლებების ქაოსს, ვისწალეთ საძიებო გვერდზე მონიშვნა, ,,დავამყარეთ" ინტერნეტკავშირი მსოფლიოსთან, ელექტორნულ ფოსტაზე დაარქივებული მასალის მიბმა-გადაგზავნა. გავეცანით Web.2.0 Tools. ვიმუშავეთ კვლევითი ფორმების შედგენაზე.
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდი. განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების მეთოდები. წავიკითხეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება. გავეცანით შეფასების ხუთ სტრატეგიას. ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების შესახებ. განვიხილეთ პროექტის დროში გაწერილი გეგმა და მოვარგეთ ჩვენს პროექტს. გავეცანით რესურსებში არსებულ პრეზენტაციების ნიმუშებს. ვიმუშავეთ პროექტში გამოსაყენებელი შეფასების მეთოდის ფორმის შექმნაზე.
ტრენინგის მესამე დღეს ვისაუბრეთ ჩვენს იდეებზე, მოვარგეთ მათ ესგ-ს სტანდარტი, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები. ჩამოვაყალიბეთ ჩვენი საპროექტო მიზნები. გავეცანით პრეზენტაციას. შევიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობლივი კითხვების მაგალითები.
განვიხილეთ საშინაო დავალებები, გავეცანით მეხუთე მოდულს. ვისაუბრეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდზე. ვიმუშავეთ რამდენიმე მაგალითზე. შევქმენით ჩვენი პროექტის ფარგლებში გამოსაყენებელი ერთ-ერთი მეთოდის შეფასების რუბრიკა.
ტრენინგის მეექვსე დღის რეფლექსია:
გავეცანით და ვიმუშავეთ ბლოგზე მასალების ათვირთვაზე. გავეცანით ბლოგზე პრეზენტაციისა და ვიდეოს ჩაშენებას, პრეზენტაციის გამოქვეყნებას ლინკის ფორმით, youtube-დან ვიდეოს გამოქვეყნებას. გავეცანით ბლოგის დიზაინს, გვერდების დამატებას. სასწავლო კურსში გავეცანით მე-4 მოდულს, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შექმნასა და შეფასებას.
ტრენინგის მეხუთე დღის რეფლექსია:
ვისაუბრეთ ინტერნეტკავშირებზე, ტექნლოგიების გამოყენებაზე სასწავლო პროცესის აქტიურობისა და მიზნობრიობისათვის.
გავეცანით საავტორო უფლებების ქაოსს, ვისწალეთ საძიებო გვერდზე მონიშვნა, ,,დავამყარეთ" ინტერნეტკავშირი მსოფლიოსთან, ელექტორნულ ფოსტაზე დაარქივებული მასალის მიბმა-გადაგზავნა. გავეცანით Web.2.0 Tools. ვიმუშავეთ კვლევითი ფორმების შედგენაზე.
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდი. განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების მეთოდები. წავიკითხეთ პროექტზე დაფუძნებული სწავლების შეფასება. გავეცანით შეფასების ხუთ სტრატეგიას. ვისაუბრეთ მოსწავლეთა საჭიროებების შესახებ. განვიხილეთ პროექტის დროში გაწერილი გეგმა და მოვარგეთ ჩვენს პროექტს. გავეცანით რესურსებში არსებულ პრეზენტაციების ნიმუშებს. ვიმუშავეთ პროექტში გამოსაყენებელი შეფასების მეთოდის ფორმის შექმნაზე.
ტრენინგის მესამე დღეს ვისაუბრეთ ჩვენს იდეებზე, მოვარგეთ მათ ესგ-ს სტანდარტი, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები. ჩამოვაყალიბეთ ჩვენი საპროექტო მიზნები. გავეცანით პრეზენტაციას. შევიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. განვიხილეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობლივი კითხვების მაგალითები.
დიდი მადლობა ტრენერს საინტერესო და საქმიანი შეხვედრისთვის.
No comments:
Post a Comment